22 cze 2012

Maty...

Robiąc porządek w fotkach natrafiłam na zajęcia mat obiadowych, które szyłam chyba jeszcze przed Wielkanocą!!! 
Najpiękniejsze jakie mi wyszły to różane:)
 Szyte były na zamówienie. 
I jak najpierw miałam problem z wyborem tkanin, potem wydawało mi się, że się ze sobą wszystko "gryzie", tak ostatecznie już przepikowane i obszyte lamówką bardzo mi się spodobały:) a to zapewne zasługa cudownych tkanin z Robinkowa:)
Kolejne, jakie uszyłam w tamtym czasie to maty truskawkowe:
Soczyste truskaweczki, akurat na czasie;)
Po truskawkach kolej na papryczki;)
Tutaj miałam problem z doborem odpowiedniej tkaniny na lamówkę, jakoś tak nic nie pasowało ani brąz, ani bordo, ani zieleń... Ostatecznie najbardziej spasowała pomarańczowo-ruda tkanina...
I ostatni zestaw, który wtedy powstał to kogutki;
i kurki, bo przecież one też są...
 Na koniec powstały maty tęczowe żółto-pomarańczowe, takie same jak pokazywany już jakiś czas temu bieżniczek:)
 Wszystkie szyte są z trzech warstw, pikowane maszynowo. Wewnątrz mają mój ulubiony cotton-batting -wychodzą przez to drożej niż ze zwykłą ociepliną, ale na pewno są o wiele lepsze! Można prasować nawet gorącym żelazkiem i wypełnienie nie traci swoich właściwości w przeciwieństwie do ociepliny, która pod wpływem gorąca traci swą objętość...
Miłego weekendu Kochani!!!

*edit: własnie zauważyłam, że niedługo padnie komantarz nr 3000! To bardzo miło z Waszej strony, że tutaj zaglądacie często pozostawiając po sobie ślad w postaci właśnie komentarza. Chciałabym jakoś podziękować, a okazja okazuje się być tuż, tuż... Osoba, której komentarz będzie miał nr 3000 otrzyma ode mnie upominek -rzecz jasna coś szytego przeze mnie;)

24 komentarze:

  1. Gratuluję tego ogromu komentarzy - ale w sumie nic dziwnego - jak się ogląda Twoje wyroby, to aż chce się zachwycać w głos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A truskawy tez od Robinka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Różane najśliczniejsze !!!
    ALe chyba byłoby mi szkoda talrze na nich postawić, w obawie że się pochlapią ...
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sa śliczne. Nie potrafię zdecydować, które najbardziej podobają mi się :-)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję bogactwa komentarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te maty!!!!Wszystkie razem i każda z osobna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie w oko wpadły truskawki i pomarańcze - cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki wymiatają :) najładniejsze jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Różane podkładki są faktycznie piękne ale ja zakochałam się od pierwszego wejrzenia w truskawkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie tęczowe żółto-pomarańczowe rządzą!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki, truskawki i jeszcze raz truskawki !!!!!!!

    a na serio, to każdy zestaw pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie żółto-pomarańczowe i truskawkowe po prostu powalają :D Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie mogę się zdecydować, które najbardziej mnie urzekły - wszystkie są śliczne i będą pasowały zapewne do każdej jadalni :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wszystkie ,ale najbardziej mi się spodobały kogutkowe i truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te truskawkowe wyglądają apetycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te maty:))
    najbardziej podoba mi się ta z truskawkami ale i w papryczki pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne! Papryczkowe i truskawkowe to moje faworytki :)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Napatrzeć się nie mogę takie śliczne tkaninki,wszystko pięknie uszyte...oglądam i nie mogę zdecydować które ładniejsze...
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie podkładki się piękne !

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie mi się podobają,ale najbardziej tęczowe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie piękne, ale ja zakochałam się w tych z papryczkami i z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak: papryczki i truskawki wymiatają!
    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...