19 lip 2013

Motyle i biedronka...

...zajęły pozycje na kolejnych okładkach:)
Motylek miał być przestrzenny -przynajmniej jeden! -udało się zrobić dwa przestrzenne:)
 Motyle wycięłam z przepięknej Robinkowej tkaniny: o TEJ
 Są w sumie całe przestrzenne, nawet czułki są ruchome:)
 Wewnętrzne zakładki również są w motylki
 Na tyle okładki również usadowił się motyl, ten już nie jest przestrzenny, ale zwykły "plaskaty":D
 Teraz druga okładka: zielona z biedronką:
 Biedronka ma skrzydełka z czerwonego polarku, a kropeczki z malusieńkich guziczków. 
 Oczka też z guziczków:) Ja chciałam naszyć białe w czarne kropeczki, ale Paula -mój nadworny doradca;) -uparła się, że biedronkowe oczka są czarne w białe kropeczki... Przekonana nie jestem, bo oczu biedronki chyba nie widziałam albo nie pamiętam, ale dla świętego spokoju zrobiłam jak kazał doradca;)
 Tył okładki zielony, radosny: starałam się powybierać takie żywe tkaninki:) Wewnętrzne zakładki również wesołe: żeby się buźka uśmiechała na sam widok;)
 Przy okazji pierwszej motylowej z rozpędu powstała jeszcze jedna...
 I tutaj również cudne Robinkowe motylki, te jednak płasko usiadły na okładce;)
 Wewnętrzne zakładki jak i w poprzedniej 100% motylowe;)
I tym motylkowym akcentem żegnam się dzisiaj i uciekam do mycia okien: nie powiem żeby mi się chciało, ale jak mus to mus! 
Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę!

23 komentarze:

  1. piękne. ta pierwsza w szczególności :))

    OdpowiedzUsuń
  2. motyle, zwłaszcza te przestrzenne wyglądają niesamowicie! piękne są po prostu! a biedronki i robaczki rozweselające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super:)zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Plaskate, czy nie - prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie śliczne, ale te motylki z ruszającymi się skrzydełkami są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. te przestrzenne motyle są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe okładki! Motylki cudowne! A biedronka przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  9. WSPANIAŁE, WSPANIAŁE .... każdego razu wspaniałe:)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest po prostu śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje okładki ale te z motylkami skradły moje serce. Patrzę, oglądam i przestać nie mogę - zauroczyły mnie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje prace są przepiękne a okładki z motylkami 3D są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności i teraz kiedy słoneczko świeci tym bardziej widok motylków i biedronek cieszy. Fajnie to wymyśliłaś , nawet fruwające motylki:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite są te motyle....jestem zachwycona!Tkaninki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje okładki są re-we-la-cy-jne!!!
    A te przestrzenne motylki bardzo urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na widok biedronki prawie padłam! A ruchome czułki też są zachwycające...

    OdpowiedzUsuń
  17. Motyle..przestrzenne.. super ! I jakie kolory.. ach... !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...