25 lis 2015

Pokrowiec na laptop...

Pokrowiec dość spory, takiego dużego jeszcze nie szyłam... na laptop 16"
Klientka zażyczyła sobie na pokrowcu dwa kotki :) Od jakiegoś czasu moje kotki stały się popularne, nawet się podobają i jakoś tak mam sporo rzeczy do uszycia właśnie z kotkami;)
Kotki wg życzenia: szary i czarny...

 ...a z tyłu zostały tylko ogonki;)
 Wewnątrz turkusowa podszewka, a przy suwaku sporo koralików (tak lubię;) )
Z wrażenia, iż mogę bezboleśnie zasiąść do maszyny pozaczynałam tyyyyle różności, że w końcu przeciążyłam kark, znowu pojawił się ból... mam nadzieję, że do rana przejdzie... Od czwartku nareszcie zaczynam rehabilitację. Niestety prywatnie -będzie mniej kasy na tkaninki:(, na NFZ nie doczekałabym się... zresztą nawet prywatnie trzeba było swoje odczekać... Nic to, ważne że już tak blisko do czwartku :) i z tym optymistycznym akcentem pójdę już sobie spać;)

Pozdrawiam cieplutko:)))

14 komentarzy:

  1. Śliczny pokrowiec! A kociaki urocze, więc nic dziwnego, że się wszystkim podobają :)
    Grażynko, dbaj o siebie. Co godzinkę przerwa na małe ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny :))) Kociaki Suuper :)) Ja musze uszyc pokrowiec na telefon dla siostrzenicy ,oby sie udal :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie i Dbaj tam o siebie ,Zdrowko Najwazniejsze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje:)

    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pokrowiec. A, że kotki się podobają, to się nie dziwię, bo tak fajnie "kukają" :).

    Grażynko nie przeciążaj tego karku ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pokrowiec! Ślicznie wyglądają te kociaki na niebieskim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne te etui !!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka życzę ! wiem co to ból... a ogony z drugiej strony , super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pokrowiec! Koty zaglądają z lekka łobuzersko ;-) Koraliki dodają smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dowcipne i pięknie wykończone. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Się dziwisz, że takie kociaste się podobają?? Są przesympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny pokrowiec. Super koty i kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...