19 lis 2017

Zazdrostki

Moje pierwsze zazdrostki!
:)
 Dwie mniejsze na krótszych szelkach
 i jedna większa i dłuższa na szelkach zapinanych na guziczki kokosowe, gdyż górna listwa jest tak zamontowana, że szelki mogą być jedynie zapinane...
Aplikacja naszywana bawełnianymi nićmi Aurifil zakupionymi w B-Craft
Tkaniny wcześniej zdekatyzowane, tak żeby przy późniejszym praniu nie było żadnej przykrej niespodzianki;)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione na szybko przed oddaniem zazdrostek nowej właścicielce...
Pozdrawiam cieplutko:)

5 komentarzy:

  1. ooo, jakie śliczne:) strasznie jestem ciekawa, jak wyglądają w całości...do mojego okna w kuchni podobne pasowałyby, muszę pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleee Cuuudne :))) Na prawde Suuuper Ci wyszly :)) Jak na pierwszy raz to Cuuudne !!! :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...