12 maj 2013

Dwa pieski, słonik, pterodaktyl... i inne

Od jutra znowu całkiem bez netu, AERO2 trzeba oddać znajomemu, sprawa z Orange nadal nie ruszyła, nie wiadomo co robić, trzeba chyba pomyśleć o internecie bezprzewodowym na jakiś czas... Dzisiaj wyszperałam kilka zdjęć starszych prac do pokazania. Padło na woreczki dla przedszkolaków.
 Dwa woreczki z pieskami:
Pieski różnią się jedynie motywem na tkaninach, z których naszyłam ich buźki...
Słonik dla Oli:
Pterodaktyl dla Kubusia:

-tak wygląda z przodu, a z drugiej strony... została reszta;)
Przy okazji znalazłam jeszcze zdjęcia woreczków a'la plecaczki, których nie pokazywałam tutaj:


W archiwum znalazła się jeszcze fotka wielkiego worka do przedszkola na pościel:




oraz dwa worki z pojazdami:
jeden dla Wojtusia

 drugi dla Piotrusia
Miłej niedzieli:)
U nas niestety i pada i dość chłodno, jakikolwiek wypad na łono przyrody niestety odpada...

19 komentarzy:

  1. Psiaczki i słonik mnie bardzo kręcą :) Ale wszystkie równie piękne.
    U nas na razie pochmurno i mam nadzieję, że wyjście na zewnątrz będzie możliwe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne cegły na samochodach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne aplikacje,świetny pomysł z tymi kołami:)Dzieciaki chyba szaleją za Twoimi woreczkami...ja bym szalała;)Pogoda za oknem pochmurna,troszkę siąpi mżawka,ale jest ciepło.Z brakiem internetu ciężko żyć w tych czasach,ja mam radiowy i bardzo sobie go chwalę,jest tani,szybki i bez ograniczeń,a do tego mało awaryjny.Nie zamieniłabym go na inny za żadne skarby;):):)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  4. ahahaha chyba muszę sprawić swojemu mężowi Wojtusiowi taki worek z ciężarówką, bo właśnie zrobił prawo jazdy na ciężarowe :D
    Kanapki na budowę będzie w nich nosić :D

    Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper woreczki :) Powodzenia z internetem !!! U mnie cala noc padalo i dzisiaj rano a teraz slonko sie pokazalo :) Dziele sie slonkiem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wesołe i zabawne aplikacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Pterodaktyla pokochałam miłością ogromną :)
    Fantastyczne aplikacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kolorowo, dzieciowo i cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne woreczki dla dzieci Pani tworzy. Juz od dłuższrgo czasu podziwiam pani prace i jestem pełna podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te woreczki! Co jeden to piekniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ tu u Ciebie na blogu cudowności. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piekne, ale te z samochodami... rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jesteś mistrzynią aplikacji, miny psów a właściwie ich wzrok mnie rozbraja:)Zawodny internet? kiedyś też miałam problemy, zawodził router, po wymianie, odpukać działa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gazynia :) Te Twoje aplikacje zachwycają! A ile nici zużywasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecaczki, worki, wszystko pięknie ozdobione, super aplikacje! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszamy do współpracy

    https://www.facebook.com/catcafepoland

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuuu... ciężarówka i holownik... to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...