27 maj 2013

Jestem:)

Przeprawa z Orange jeszcze nie zakończona, Internet "na kablu" jeszcze nie wrócił, ale póki co mamy bezprzewodowy, więc powinnam już bezproblemowo kontaktować się ze światem:)
Mam do pokazania kilka nowych okładek, podobne już szyłam kilka razy...
Fioletowa w motylki:
 Niebieska z kotkiem ze skórki:
 Zielona z kotkiem z zielonej skórki:
 ...i zielona z kotkiem z białej skórki:
 Moje ulubione z naszytymi kobietkami:
 Tkanina z obrazkami tych i nie tylko tych kobietek przeleżała w szafie chyba z dwa lata, bo wciąż żal było mi ją ciąć;)

Uszyłam też dla odmiany kilka okładek zamykanych patką z rzepem:)

 Żadna notatka się nie wymknie:)

 Zielone ozdobiłam naszytymi obrazkami:)


 Ciekawa jestem, które z tych okładek najbardziej Wam się będą podobały:)



Miłego dnia Kochani:)
Dziękuję, że zaglądacie, komentujecie:) Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna!

13 komentarzy:

  1. KWIATOWE NOTESY :) SĄ CUDNE

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety!!! Wszystkie takie cudne że hej!!!
    nie umiem wybrać najładniejszego! Wszystkie są wspaniałe! A te kobietki - fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podobają się te z patką - zwłaszcza zielone.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie piękne ... każda w swoim rodzaju!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne okładki! Najbardziej podoba mi się ta błękitna z różami!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielone z obrazkami mnie zachwycily... ten kolor mnie ostatnio obezwladnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh... miałabym spory problem, żeby wybrać jedną!

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Gazyniu
    Twój blog jest dla mnie niczym najlepsza terapia odstresująco-relaksująca. Podziwiam Twoje pięknie wykonane rzeczy i cieszę oczy swoje. Odpoczywam , zaglądając do Ciebie i te krótkie chwile odskoczni od codzienności spędzam bardzo miło własnie u Ciebie ;)

    Pięknie tu u Ciebie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zielone i w motylki najbardziej mi się podobają :) Ale pozostałym też niczego nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W fioletowych tradycyjnie zakochałam się "od pierwszego wejrzenia "
    Pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podobają mi się takie okładki. Kiedyś dawno też sobie uszyłam tkaninową,jednak mało ciekawa była.Chyba w tym roku też sobie uszyję, napatrzeć się na Twoje nie mogę, sa tak super kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...