6 mar 2018

Poducha dla Małgorzaty

Poducha uszyta dla mojej koleżanki na "specjalną okazję";)
 Temat przewodni brzmiał "czerwone wino"... i w pierwszej chwili zabrakło mi słów!
 Ale po paru dniach wpadł pomysł;) Butelka i kieliszek z czerwonym winem
 Butelka celowo jest taka asymetryczna, takie było moje założenie i taka mi się spodobała:)
 Etykieta na butelce ręcznie wyszyta:)
Zaś tył poduchy powstał z połączenia tych tkanin, które wykorzystałam do uszycia przodu.
Tak powstała poduszka z winem i nawet w kolorze wina;)
Koleżance się spodobała, a Wam?
Pozdrawiam cieplutko:)

4 komentarze:

  1. Grażynko tą poduchą chyba pobiłaś wszystkie swoje prace, poducha jest super i ta butla taka asymetryczna genialne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny prezent przygotowałaś, Grażynko - mega oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na prezent świetny i oczywiście wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...