6 wrz 2018

Druga okładka z Harry'm

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dzisiaj mam do pokazania drugą okładkę z Harry'm:)
 Na przodzie okładki sam Harry i jego szalik ;) 
Końcówka szalika luźno zwisa i nawet posiada frędzelki:)
 Z tyłu okładki, tak jak i tej poprzedniej naszyte zaklęcie. Oj, długo zastanawiałam się w jakiej formie naszyć zaklęcie na tej okładce, bo zależało mi na tym, żeby było zupełnie inaczej niż na tej drugiej okładce... 
W końcu wymyśliłam! Naszyłam "dymek"...
 Wewnątrz zakładki z tkaniny kojarzącej się jakoś tak mrocznie, magicznie...
Poniżej jeszcze dwie okładki razem. Jestem pewna, że ta dzisiejsza bardziej Wam się podoba:)
 Pozdrawiam cieplutko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...