25 wrz 2018

Etui na flet

Świeżutkie, jeszcze ciepłe dwa etui na flet:
Niebieskie dla chłopczyka -drugoklasisty, nie chciał żadnych samochodzików tylko coś poważniejszego. mam nadzieję, iż wybrany przeze mnie kolor uzna za w miarę poważny;)

 Drugie etui jest dla dziewczynki, o czym świadczy już sam kolor! Tkanina w jednorożce leżała u mnie chyba ze 4lata! Jakoś tak nie było mi z nią po drodze, aż tu nagle pojawiła się osóbka, która zażyczyła sobie etui na flet w jednorożce! 
Etui szyte jak wszystkie moje "fletowniki" bawełna wewnątrz i zewnątrz, pomiędzy ocieplina, obszyte lamówką i zapinane na rzep.  
Przeszukałam całego bloga i okazało się, że jedyne etui na flet jakie tutaj pokazywałam to było TO uszyte dla mojej córki... 6 LAT TEMU!!! Najbardziej jednak zaskoczył mnie upływ czasu: 6 LAT!!!
 Przejrzałam moje albumy ze zdjęciami i znalazło się trochę tych "fletowników"...
 Raz, że chroni flet przed zabrudzeniem, a dwa po prostu ładnie wygląda:)
 Pozdrawiam Was serdecznie :)

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...