16 wrz 2018

Śniadaniówki z arbuzem;)

Dzisiaj mam do pokazania torebki śniadaniowe uszyte z bawełny w kratkę w połączeniu z arbuzami.
 Tkanina w arbuzy przeleżała u mnie parę lat. Kupiona kiedyś tam u Robinka. Bardzo mi się podobała i tak jakoś żal było cokolwiek z niej szyć... W tym roku totalnie wzięło mnie na arbuzy! Przez całe lato namiętnie się nimi objadałam lub opijałam (zblendowany arbuz pychotka!!!) Wyjęłam również te na bawełnie zakopane głęboko w szafie i wyszyłam do ostatniego skrawka! Dokupiłam jeszcze poliester w arbuzy, bo zamarzyła mi się taka osobista saszetka/kosmetyczka na drobiazgi właśnie z poliestru... i właśnie w arbuzy!
 Wracając jednak do tytułowych śniadaniówek: wewnątrz jest podszewka z surówki bawełnianej, zamykanie na rzep, a tasiemki widoczne na zdjęciach mają ułatwiać otwieranie...
Pozdrawiam Was serdecznie Kochani:)

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy drobiazg i precyzyjnie wykonany, jak to zawsze u Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Dorota L. (Doris 8 z forum SPG)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebusia i może służyć do przechowywanie różnych rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelka. mi smaje by sie takie przydaly .cudne a material bajeczny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...