29 kwi 2013

Króliś w fioletach:)

Równocześnie z kompletem dla Agatki powstawał zestaw dla Hani, jednak zamiast sówki znalazł się na nim króliczek:
 Przyznam szczerze, że w tych kolorkach króliś albo raczej królisia (wszak to dziewczynka!) bardzo mi się spodobała!
Komplecik był szyty na wzór tego ,ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła czy poprawiła;)
 Wymyśliłam sobie, że ta królisia i na kołderce i na podusi będzie wśród samych motyli! Efekt końcowy bardzo mi się podoba:)
 A Wam jak się podoba?
 
Miłego dnia Kochani:)

25 komentarzy:

  1. Gazynia, cudny komplecik, słodziutki, jak cukiereczek :) Śliczne, pastelowe kolory i bardzo miły króliczek, zestaw, jak marzenie. A tak w ogóle to się cieszę, że udało mi się wstawić komentarz, bo czasami nie daje się. Bardzo lubię Twoje szycie, oryginalne, ciekawe wzory i wszystko masz tak pięknie dopracowane, miło tutaj zaglądać......

    OdpowiedzUsuń
  2. przeliczny komplecik ! co jedna narzuta u Ciebie to piękniejsza ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik jest przepiękny !!!
    Pasowałby do łóżeczka i wystroju kącika mojej Niuni ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudotwórczynią. Coś niesamowitego. Ja mam teraz do zrobienia coś w tym stylu, bo powiększyła nam się rodzinka :O) mój małżonek ma pierwszego bratanka ;O) może jakieś wskazówki ;O)
    Aaaa ostatnio oglądałam sobie czeskie czasopismo patchworkowe, a w nim Twoje poduchy z kwiatami 3d :O)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! Podziwiam- to chyba bardzo pracochłonne dzieła :) Ale efekt jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet jest wspaniały! Królisia wyszła Ci doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki komplet, królik uroczy.
    Pozdrawiam Grażynko słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńko w moich wciąż ukochanych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te lawendowe fiolety są oszałamiające :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj moja Kochana!! Jak zwykle dałaś czadu z fioletem:) Komplecik jest przecudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik.
    Napiszę tak jak by moja Alusia to powiedziała...
    O jaki śliczny komplet fietelowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny komplecik :):) Sama bym chciala taki dostac :):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hei.såååå fantastiskt nyyydeligt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zestawienie! Aż się napatrzeć nie można! No i tych pikowań to Ci zawsze zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to jest śliczne!!! Bardzo mi się podoba zestawienie kolorków i słodycz pikowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że tak szczegółowo fotografujesz - bardziej widać ile tam pracy włożone :) Podoba mi się króliś bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo Moja Droga! Mistrzostwo! Ta dbałość o szczegóły mnie powala!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała Królisia!
    Prześliczny komplet!!!
    Jesteś ARCYMISTRZEM! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny komplet...czy wszystko co robisz musi być takie śliczne?Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...