13 sty 2015

Licznik złapany:)

Nie spodziewałam się, że tak szybko Wam pójdzie!
Licznik złapany!
Jako pierwsza PS licznika podesłała mi istre. Kolejny mail przyszedł od Moniki. 
Okazało się, że obie złapałyście licznik w tej samej minucie!
Okładka miała być jedna, ale w tym przypadku nie mam wyjścia i przygotuję dwie okładki.
Serdecznie Wam dziewczyny gratuluję i bardzo proszę o podesłanie mi adresów do wysyłki na maila.

Okładki wyjdą ode mnie zaraz po niedzieli:)
Dziękuję ślicznie za wszystkie otrzymane maile, nie spodziewałam się, że tyle osób zapoluje;)
Pozdrawiam cieplutko:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę z wygranej. Zabawa była niesamowita, bo "łapałam" z córkami. Było o co walczyć, Pani prace są niesamowite. Gratuluję również wygranej Pani Monice.
    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Grażynko,dziękuję :) Cieszę się bardzo,że razem z Panią Iwoną otrzymam od Pani nagrodę :)
    Proszę zerknąć na licznik ;) i pomału szykować się na następną "łapankę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka cudowna:) Córka się na nią czai;) haha
    Kocio uroczy:)
    Pani Grażynko-same cuda! Dziękuję raz jeszcze! Podziwiam Pani talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kociak - pewnie przygarnie go moja córka - kociara :) No i urocza okładka, na którą wszyscy mają chrapkę. A do tego jeszcze słodkości!!! Jest Pani niesamowita, Pani Grażynko. Podziwiam i życzę wielu szyciowych sukcesów!
    Pięknie dziękuję, Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...