11 cze 2013

Łapanka:D

Z racji tego, iż licznik bije jak szalony ogłaszam łapankę:)
Pierwsza osoba, która przyśle mi na maila (z boku w zakładkach) Print Scrin licznika z okrągłą liczbą odwiedzin 200000 otrzyma ode mnie własnoręcznie uszytą okładkę wraz z brulionem, o taką:

Uszyłam niedawno kilka takich samych, jedną więc z przyjemnością podaruję:)
Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia!
*edit: właśnie zauważyłam, że już za momencik padnie komentarz nr 4444. W podziękowaniu za to, że ze mną jesteście, komentujecie, podbudowujecie, motywujecie chętnie sprawię niespodziankę Osobie, której komentarz będzie miał właśnie ten czteroczwórkowy numer:)
A co to będzie?
Niespodzianka!

29 komentarzy:

  1. "ŁAPIĄCYM " ;) POWODZENIA ŻYCZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna okładka!:) Nie mogę się napatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się właśnie taka okładka. Życzę powodzenia w łapaniu bo ja w szybkości jestem słaba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nagród się posypie od Ciebie, Gazyniu ;)
    powodzenia dla "Łapiacych" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna - ja również życzę szczęścia :) i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna tkanina - nutkowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz się udało, ale dwa razy to pewnie za wiele szczęścia by było :D

    Piękne liczby, niech się dwoją i troją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho, ho! Niezły numer ci stuknie! Życzę szczęścia zaglądającym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULACJE:)
    DZIEŃ PREZENTÓW I NIESPODZIEWAJEK ;)
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie cyferki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. okładka bardzo fajniutka szczególnie dla tych co mają hobby powiązane z muzyka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A ta łapanka to jak działa? mam zrobic zdjęcie numerka czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  13. Notesik pierwsza klasa, a tkanina rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie tu emocje!!!!!!
    Może to będę ja....? ;-)
    Piękny nutkowy notesik!

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne nutki, aż chciałoby się je przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to szczescia dla lapiacych...moze i ja sie skusze :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy mi się wydaje? Czy w oczach mi się mieni??? Ale mam wrażenie, że licznik cofnął się o tysiąc.... Hi, hi, hi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejnych 100tys wyświetleń życzę... no i oczywiście łapię licznik - notesik cudny...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pewnie nie złapie, bo licznik się wyświetli jak będę na urlopie lada dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gazyniu!
    Przyznaję się ,że w znacznej części nabiłam ten licznik wielokrotnie podziwiając Twoje prace,Twoje pomysły, Twój talent !
    Licznika nie sądzę złapać ,bo będę na wakacjach
    Ale Tobie życzę szalonej oglądalności a zwycięzcy już zazdraszczam;) tej pięknej nagrody ♥
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wiem czy mi się uda coś zlapać ....ale mocno gratuluję ,życze wielu ciekawych komentarzy,oryginalnych pomysłów i radości z ich realizacji.
    Pozdrawiam.
    na licznik jednak bedę zerkać:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. 391 obserwatorów...JESZCZE TROCHE I KOLEJNA OKAZJA DO ŚWIĘTOWANIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję taaakich odwiedzin :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pewnie złapię tylko katar,ale gratuluję serdecznie♥Wszystkiego dobrego i wielu kolejnych cudownych prac♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Maaaaam!!! Już wysłałam maila z print screenem!! I o cudzie!!! W końcu moge kmentować, odblokowało się to coś co długi czas mi wisiało i nie pozwalało nic napisac.
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!! :) Tak własnie byłam ciekawa ilu osobom uda się zlapać to 200 000. :)

      Usuń
    2. ;) NIE MAM SZCZĘŚCIA W GRACH LICZBOWYCH ;) DLATEGO JAK ZNAM ŻYCIE... PIERWSZA NIE BYŁAM ;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...