28 gru 2012

Przedświąteczny misio...

Dziękuję pięknie za wszystkie życzenia, które otrzymałam różnymi drogami:) 
Przepraszam, że nie życzyłam każdemu z osobna, ale zwyczajnie nie miałam czasu. 
Jeszcze w piątek przed świętami jechałam z córcią do chirurga -dzięki Bogu okazało się, że nóżka sama ozdrowiała, opuchlizna sama zeszła, mimo iż w czwartek wieczorem kostka była opuchnięta a opuchlizna zmieniała jeszcze kolor... W piątek rano nóżka była zdrowa, chirurg nie stwierdziła żadnego urazu... Uff!

Misio, którego pokazywałam jeszcze przed Świętami to -tak jak odgadnęły niektóre osoby -Tatty Teddy. 

Misio jest aplikacją na ochraniaczu do łóżeczka:)

Ochraniaczek uszyty wg pomysłu Klientki:)
To moja pierwsza aplikacja szyta z welurku.
Oczka misiaczka wyszyłam maszynowo ściegiem zygzakowym...
Poniżej jeszcze tylko jedna zdjęcie z "produkcji";)
 Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was fotkami;)
Ochraniaczek jeszcze przed Świętami dotarł do małej Natalki. Podobno bardzo się spodobał -a to cieszy najbardziej:D
Pozdrawiam serdecznie z tego miejsca Panią Joannę i ślę buziaczki w małe stópki Natalki:)
Wam, Drodzy Zaglądający, życzę miłego dnia:)

 Jeszcze przed świętami przeżyłam totalny szok otwierając paczkę i znajdując w niej przeróżne kawki i kartę z życzeniami:
To prezent od sklepu internetowego Tchibo.pl
Dziękuję pięknie za tak przemiłą niespodziankę:)

13 komentarzy:

  1. PIĘKNIE WYSZEDŁ TEN OCHRANIACZ -UROCZY MISIAK I SŁODKIE TRUSKAWY :)
    CZEKAM NA ZDJĘCIA INNYCH CUDENIEK:)KTÓRE WYPRODUKOWANE;)ZOSTAŁY PRZED ŚWIĘTAMI.

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. OCZYWIŚCIE DUŻO ZDRÓWKA DLA PAULINKI I DLA CAŁEJ WASZEJ RODZINKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny miś, truskaweczki i cały ochraniacz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prześliczna to się musi podobać, gratuluję prezentu. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Och,jaki słodki ten misio♥Gratuluję prezentu♥Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny ten misio:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ochraniacz, Grażynko!!! Buziaki dla Paulinki!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łóżeczko z takim ochraniaczem będzie wyglądało przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. no jaki słodki misio :D

    moje kolejne dziecko na pewno będzie miało ochraniacz do łóżeczka handmade :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co Natalce bardzo wpadły w oko truskawki...;)Dziękujemy za prezencik dla Malutkiej:*Wszystko przepiękne!!!:)
    Przy okazji całą rodzinką ślemy najlepsze życzenia noworoczne-żeby kolejny rok był jeszcze lepszy od właśnie mijającego i bogaty w te wszystkie cuda i cudeńka wychodzące spod Pani rąk:*:*:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...