3 mar 2014

Koniec...

chorowania!!! Ostatnimi czasy wiecznie coś! Raz to, raz tamto, do tego choróbska lub inne przypadłości:(
Pora wziąć się w garść, wyjąć co zaczęte i kończyć, kończyć... Tkaninki kolorowe, radosne to i myśli takie będą, a jak w głowie wesoło to i smutki-chorótki nie mają dostępu;)
 Pierwsze w kolejce do wykończenia są ptaszki i domki...
 Jeszcze trochę i niech lecą w świat...
do pewnej dziewczynki, która czeka i czeka...
***
Udanego tygodnia! 
Już tak pięknie pachnie wiosną w około,
 słonko grzeje coraz mocniej, 
aż żyć się chce!

34 komentarze:

  1. Dobrze Grażynko, ze zdrowie, chęci i optymizm wróciły :) Zapowiada się kolejna piękna praca. Czy ja dobrze widzę,że będziesz łączyła kwadraty po pikowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie bajkowo tu :) Zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! A w całości, to chyba powalą na kolana :-)
    Zdrówka życzę, niech już nic nie dokucza!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba przesilenie wiosenne ale dobrze , że wiosennie , aż się chce coś robić , no i uśmiechać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie ptaszynki! Ostatnio za mną takie chodziły. Ale ja nie umiem takich ładnych...
    Będzie piękna kołderka!!!!
    BUZIAKI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ZDRÓWKA!
    Kolejne cuda:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Grażynko, widzę, że u Was bardzo podobnie jak u nas. Wyjątkowo okropna ta zima pod względem choróbsk. My na razie powoli wychodzimy z chorowania, mam nadzieję, że tym razem już na dobre - czego i Wam z całego serca życzę! Podobają mi się Twoje nowe prace, kolorki są extra. Ja też stosuję terapię kolorowymi tkaninami:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe,radosne ptaszki,domki,kwiatki i wszystkie inne szmateczki to naprawdę skuteczna terapia,nie czas na chorowanie,Wracaj do zdrowia i szycia, bo lubię oglądać twoje cudeńka,aplikacje i pikowanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystk kiedyś musi się skończyć, katary też! ;))

    Ogromne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazynia, domki i ptaszki są cudne.
    I dużo zdrówka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kolorowe, bajkowe obrazki, oby pomogły przepędzić choroby, tak by już nie wracały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności, Grażynko! Piękne wybrałaś kolory. Aż zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne kolory, zestawienie i wzór! cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka Grażynko.. kolorki bajeczne i mistrzowskie aplikacje, jak zwykle... oby ta energia kolorków przepędziła chorobę na zawsze... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kołderka lub narzuta się szykuje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak cos czułam, że jakieś choróbska się do Was przyczepiły, bo cisza u Ciebie na blogu, Grażynko. Zdrówka życzę Wam wszystkim !

    Piękne te elementy są, piękne !!!!! Do ptaszków już nieco "przywykłam", za to domki jako nowość w Twoich zbiorach przemile mnie zaskoczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zestawienie amarantu z turkusem przepiękne :))
    no i te aplikacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie,barwnie i radośnie ♥ cudownie ♥ Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. No te Twoje aplikacje to mnie rozkładają :) PIĘKNE !!!! i ptaszki i domki - zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się cudna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie, tak pozytywnie i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, to chyba "zajawka" naszego zamówienia... aż mi dech zaparło :) już nie możemy się doczekać!!!! jak tylko do nas dotrze prześlę kilka fotek jak prezentuje się w całości u córci w pokoiku :) Gazynio, jeszcze raz dużo zdrówka! oby teraz było z górki! Pozdrawiam serdecznie, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze zdjęć widzę że pięknie kolorowo się zapowiadają Twoje prace. Życzę zdrowia i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, kolorowe, wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne!!!!!! będę zaglądać bo ciekawa jestem prezentacji w całości :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie :)
    Zapraszam Panią na ponowne licytacje na Wieczornej pracowni - zaraz wystawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny dziewczyński komplecik szyjesz aż miło popatrzeć na takie kolorki.Pozdrawiam serdecznie iżyczę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  28. hej hej , super rzeczy tworzysz :) jestem zachwycona już nawet samym pomysłem materiałowych okładek. gratulacje pomysłu i wykonania. są PIĘKNE
    zapraszam też do oglądania naszego rodzinnego bloga, gdzie pokazujemy wyroby naszej rodzinki
    http://ktoscosstworzyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komplet jest cudowny! Czy mogłabyś mi taki uszyć do pokoju córki?

    OdpowiedzUsuń
  30. wow narzutka zapowiada się cudnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nader fascynujące miejsce oraz bardzo dobrze czyta się twoje teksty :) Czekam na dodatkowe oraz zapraszam do siebie na moją stronke on-line - pewnie jeszcze nie raz do Ciebie wejde przeczytać twojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...