18 sie 2013

Podusia z zeberką...

Kolejna zamówiona podusia...

Miała być z zeberką taką jak na poniższym pasku i w takich kolorkach, aby pasowała do pokoiku małej dziewczynki o imieniu na literkę A:)
Jak to dobrze, że jakiś czas temu zaopatrzyłam się w brązy i beże Kona w Craft Fabric. To nie moje kolory, absolutnie!, więc chyba Opatrzność wiedziała, że przyjdzie mi szyć podusię w takiej tonacji...
Jak wspomniałam, to nie moje kolorki, ale szyłam tę poduchę z prawdziwą przyjemnością! Barwy delikatne, spokojne... choć na fotkach niestety ciut przekłamane:/ 
 Moja zeberka jest odbiciem lustrzanym tej z paska, tak mi bardziej pasowała do literki A. Łatkę ma jak pierwowzór i nawet siatkę na pszczółki:)
Jest siatka to i pszczółki muszą być:) No i są, wyszyłam je ręcznie, jak i ślad ich lotu... Żadne inne pikowanie nie pasowałoby tutaj... chyba... 
 ...a mojej Pauli spodobały się pszczółkowe uśmieszki:) 
 Tył w tej samej tonacji, z tkanin których użyłam na przodzie poduchy, zapinany na zamek...
 Dziękuję pięknie za każde pozostawione słowo:) Wracam do nich z przyjemnością:)
Miło mi powitać nowych Obserwatorów:) 
Pozdrawiam cieplutko!

34 komentarze:

  1. Prześliczna ta poducha! Wykonana perfekcyjnie - patrzę i uczę się - bardzo mi się podoba:)
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, a ściegu, ktorym obszywasz aplikacje, to moglabym się od Ciebie uczyć, ja nie mam do niego za grosz cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjna! Zeberka na prawdę urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. zeberka , siatka, pszczółki, wszystko prześliczne, aż się chce przytulac do takiej poduni ! piękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie dobrałaś kolory, choć jak napisałaś nie należą do "Twoich":)) piękne aplikacje, świetnie wykonane - Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna Podusia :) Baardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała poduszka, zeberka urocza :) Podziwiam dokładność w nawiązaniu do wzoru z tapety.
    Dużo pracy i cierpliwości, ale efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:))) Wszystko bardzo ładnie wykombinowałaś. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna podusia :) a zebra jakby z pasa zeszła taka podobna :) i jak zawsze wszystko idealnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki i cudowne wykonanie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pasek jest z kolekcji Zeddy & Parsnip - Mamas & Papas :) Nieźle Ci ta żyrafka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poducha jest cudowna :)
    Myślę, że sny na takiej będą przyjemne i kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta poducha jest po prostu rewelacyjna sama bym taką chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna! Żyrafka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Nic więcej nie trzeba dodawać :).

    OdpowiedzUsuń
  16. To też nie "moje" kolory, ale poducha przesympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A JA UWIELBIAM TAKĄ KOLORYSTYKĘ :) PODUSZKA UROCZA!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podusia bardzo sympatyczna,ja właśnie z tych,co to uwielbiają brązy,beże,czekoladę itp. (najbardziej chyba ta ostatnią,gorzką)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudeńko wyszło! piękna podusia... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje aplikacje to dzieła sztuki - bez wyjątku:), a to czego Ty nie lubisz - ja bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta podusia to istne arcydzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała!!!
    Powinnaś się jednak przekonać do tych kolorków, bo wyszło Ci niesamowicie pięknie!
    Cudowna poducha!!!!
    Ja też mam imię na literkę "A" ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. No nie!Rozłożyłaś mnie na łopatki!Prawdziwa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. przekochana, kolory piękne i sama zebra również

    OdpowiedzUsuń
  25. Poducha to prawdziwe cudo... Kolory dobrane rewelacyjnie i mimo iż spokojne i stonowane, nie sa mdłe. Dla mnie mistrzostwo!!! Możesz mi zdradzić, w jaki sposób przenosisz wzór na tkaninę?

    OdpowiedzUsuń
  26. Droga Gazynio! jeszcze raz serdecznie dziękuję za podusie! doszła na czas i przeszła moje najśmielsze oczekiwania! jest cudna! nowej właścicielce (i jej rodzicom) również bardzo się spodobała! widać, iż wkładasz w swoje prace dużo serca i precyzji - no i przede wszystkim masz fach w reku! Na pewno jeszcze do Ciebie wrócimy! Pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta podusia to prezent od mojej kochanej siostry dla mojej coreczki Amelki, mozecie sobie wyobrazic moje zaskoczenie jak otworzylismy paczki i zobaczylismy Zyrafke zdjeta z bordery z pokoiku malej! Ja niezdawalam sobie sprawy ze ktos moze wszystko przeniesc na podusie!! Kazdy szczegol sie zgadza w 100% i wienczy w ten sposob nasza aranzacje w pokoju! Bardzo dziekujemy i zaczynami sledzic Pani blog! :) Serdecznie pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...