7 sie 2015

Urodzinowy cukiereczek:)

Ja już wszystko wiem;)

Maszyna losująca przybyła osobiście oderwana  od zabawy w ogrodzie.
Sama przygotowała losy: 
-wypisała Wasze nicki z komentarzy pod poprzednim postem
-wydrukowała
-pocięła wydruk na losy
-poskładała je i wrzuciła do "bębna maszyny", za który posłużyła zielona miseczka;)
-następnie maszyna zamieszała wszystkie losy
...i jeszcze raz zamieszała,
 i jeszcze raz,
 i jeszcze raz, aż już byłam pewna, że mi się maszyna losująca zacięła;)

aż tu nagle padł los!

Aj, zanim jednak okaże się na kogo padło muszę jeszcze zaprezentować kogoś, kto czuwał nad przebiegiem  i prawidłowością losowania;)
oto i nasz "Strażnik Texasu":
Strażnik, a dokładniej Strażniczka ciut zestresowana, gdyż nie spodziewała się uwiecznienia;)
Teraz z największą przyjemnością obwieszczam zwycięski los:

Iwonko gratuluję i uciekam ciężko się zastanawiać, co mogłabym dla Ciebie przygotować. Mam nadzieję, że uda mi się w miarę szybko coś wymyślić, a tymczasem proszę Cię o przesłanie mi mailem Twojego adresu do wysyłki i podanie ulubionego koloru:)

Wszystkim Wam serdecznie dziękuję za udział w zabawie:) 
Wszystkie odpowiedzi były prawidłowe:)
 7 lat minęło odkąd odkryłam świat blogów robótkowych i tak bardzo chciałam również robić coś, czym mogłabym się chwalić na swoim blogu... Nauczyłam się przez ten czas szyć, zakochałam się w patchworkach, poznałam wiele przesympatycznych osób... 7 lat -kawał czasu! 
Dziękuję Wam za ten czas:)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Szczęściary :-) No i trzeba przyznać, że Strażniczka powala na kolana i topi serducho! Jeszcze raz kolejnych 7 blogotłustych lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny strażnik:) Gratuluję Iwonie wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i podziękowania za zabawę :)

    Słodziak z tego strażnika ;)

    Raz jeszcze wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku! Ja sobie spokojnie w plenerze siedzę, neta nie mam, a tu się niespodziewanie okazuje że to JA wygrałam?!?!?! I w dodatku nawet mi przez głowę nie przemknęło że mogę coś wygrać.... Ot, chciałam pogratulować wyniku.... Widać los uznał, że szczerze się cieszyłam i coś dostanę z Grażynkowych łapek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Sympatyczna zabawa, a i niespodzianka z pewnością będzie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strażniczka jest urocza!!! :-D
    Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...