17 sie 2012

Etui... różne

A takie różne etui uszyłam w ostatnim tygodniu... Każde z "innej beczki";)
Jedno na telefon, zapinane na zamek na dwóch bokach:
Cztery etui na telefon zapinane tradycyjnie na rzep:
Trzy etui na pieluchy:
Trzy etui na długopisy, czyli zwykłe piórniki-saszetki:
Kosmetyczka w nutki:
I jeszcze trzy inne kosmetyczki:

Ach, właśnie sobie przypomniałam, że nie pokazywałam jeszcze etui na klucze, które szyłam nie tak dawno;)
Fotki nie za specjalne, zwłaszcza ta ostatnia, ale cóż zrobić... fotografem nie jestem, staram się co prawda, ale nie zawsze wychodzi tak jak powinno;)
W międzyczasie uszyłam jeszcze kilka worków dla przedszkolaków, ale to już pokażę w jakimś zbiorczym poście workowym, co by się nie rozdrabniać;)
Miłego dnia Kochani!

31 komentarzy:

  1. Ależ różności i wszystkie śliczne!
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przydasie :-) Masz ekspresowe tempo Gazyniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazyniu, to nutkowe coś pięknie skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och naszyłaś tego całkiem sporo:)To pierwsze etui jest naj...
    i jeszcze ten piórnik z konikiem:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie uszyte drobiazgi(jak to określiłaś) są ślicznie wykonane,kolorowe,bardzo efektowne, z ładnych materiałów.Podziwiam i podpatruję wszycie zamka :)A ta w nutki bardzo mi przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne drobiazgi, jakie piękne i kolorowe tkaninki. Pierwsze etui na telefon i kosmetyczka z ptaszkami w klatkach najbardziej mi się podobają ale reszta równie śliczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne, ale w oko wpadło mi pierwsze etui :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolekcja etui ,tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui na telefon na zamek i śliczna kosmetyczka w brązy to moje faworytki...a w ogóle to pracowicie u Ciebie ..ja jakoś czasowo nie mogę się zorganizować.Pozdrawiam E:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. Tak kolorowo i wesoło u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za piekności, wszystko mi się u Ciebie podoba a przede wszystkim dobór kolorków!
    Prace są kolorowe i niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak zwykle fajne rzeczy w szybkim tempie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty masz tempo, Kochana!!! Wszystkie są cudne,ale to pierwsze szczególnie mi się podoba. Fajny pomysł z tym zapięciem na zamek!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauroczyla mnie kosmetyczka w nutki! I pokrowiec na pieluchy :) Taka przydatna rzecz!
    Piękne to wszystko i w ogóle bardzo ładnie szyjesz.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Etui na pieluchy po prostu genialne. Nigdy bym nie wpadła na pomysł, że coś takiego można uszyć, a jakie to przydatne :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie rzeczy uszyłaś :)
    moją faworytką jest kosmetyczka z ptaszkami w klateczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. DLA KAŻDEGO COŚ ŁADNEGO :) WSZYSTKO ZACHWYCA:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wysyp!!! Wszystkie śliczne! Ale mi oczywiście koński piórniczek wpadł w oko - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, zwłaszcza etui na telefon wpadło mi w oko :)
    A możesz mi napisać skąd masz tkaninki w nutki?

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda Twoja praca Grażynko jest piękna i dopracowana w każdym szczególiku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To etui na telefon REWELACJA ... takie fajne niby folkowo - etniczne :)))
    Niezła fabryczka pokrowców wszelakich ci wyszła Gazyniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Prze-śli-czne!!!
    Jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same śliczne rzeczy, wszystko mi się podoba :) Ładne i praktyczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Kitty nawet jest! Odlot normalnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne, podoba mi się wszystko :) Same wzory na etui są interesujące i bardzo kolorowe. Sama kiedyś próbowałam uszyć, ale kompletnie mi nie wyszło. Może następnym razem bardziej się do tego przyłożę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...