23 gru 2011

Wesołych...

Kochani życzę Wam, 
aby ten czas spędzony z rodzinami był dla Was magiczny i wyjątkowy,
aby pozwolił odkryć czar wspólnie spędzanych chwil, 
których na co dzień tak mało... 
a Jezus, którego oczekujecie, aby zamieszkał w Waszych sercach na zawsze!
Wesołych Świąt!
Korzystając z okazji chciałabym gorąco podziękować Jagódce za wspaniały prezent, który od Niej dostałam:)
Spójrzcie sami, jakie to cudeńka!
Przepiękna serweta:
cudowne gwiazdki:
-zrobienie takich cudeniek jak serwetka czy te gwiazdeczki to dla mnie prawdziwe mistrzostwo! Ja sama potrafię na szydełku właściwie tylko podstawowe supełki i takie cudeńka są dla mnie niewykonalne! Nie umiem tego "przeskoczyć":(
To wszystko i jeszcze więcej zapakowane było w fantastyczny woreczek,
w którym znalazłam jeszcze śliczne koraliki
oraz kartkę z życzeniami świątecznymi i liścik:)
Tutaj już wszystko razem:
Skarby najprawdziwsze!!!
Jagódko Kochana dziękuję z całego serca za radość jaką mi sprawiłaś:)))
Przepraszam Zaglądających, że ostatnio tak cicho tutaj było... Grudzień był dla mnie szalenie pracowitym miesiącem, tyle chyba jeszcze się nie naszyłam ile w ostatnim czasie... Po Świętach będę powoli nadrabiać i pokazywać co takiego szyłam, wiele rzeczy było jednak duplikatami czegoś co już pokazywałam... ale były i "nowości" -że tak powiem;) Jedyne co mnie cieszy to fakt, że udało mi się wyrobić z wszystkim, że wszystkie zamówione przedmioty, nawet te które czekały na realizację od września czy października opuściły już mój dom... :)

37 komentarzy:

  1. Zdrowych, spokojnych i WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych ,wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekamy na nowe notki!!! Gazyiu życzę Wam zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wymianka, cudne prace! No i ta gwiazda...
    Pozdrawiam z okazji świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, Spokojnych pełnych Ciepła i Miłości Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażynko dzięki za życzenia i ja przesyłam Ci życzenia szczęśliwych i spokojnych Świątecznych dni Bożego Narodzenia:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażynko dużo serdeczności ,wiele miłości i dobroci dla całej rodzinki życzę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również życzę cudownych, rodzinnych Świąt!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażynko-Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie też spokojnych, rodzinnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia życzę...
    A prezenty cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt! :))... I czekam niecierpliwie na te uszyte nowinki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja także życzę Wesołych Świąt i dużo czasu na realizację pomysłów.I czekam na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Magicznych Świąt Grażynko Ci życzę, pełnych spokoju, ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spokojnych, Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Grażynko, życzę Ci wszystkiego najlepszego!Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana!

    Życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba,zadumy nad płomieniem świecy,filiżanki dobrej, pachnącej kawy,pięknej poezji, muzyki, i pogodnych Świąt ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych i pełnych rodzinnego ciepła i miłości Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych, magicznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. FRÖHLICHE WEIHNACHTEN:-)))
    LG,Gudrun

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt Gazyniu dla ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spokojnych i wesołych Świąt!
    Malgonia

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze,
    przepięknej choinki, pachnącej lasem ,
    dźwięku kolędy, odrobiny śniegu
    życzy Nerula

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych i pogodnych świąt!! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny prezent.
    Wesołego świętowania !

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrych świąt!!!! choć się juz kończą

    OdpowiedzUsuń
  29. Na Święta nie zdążyłam więc zawczasu na Nowy Rok serdeczności posyłam:) życząc wiele, wiele uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego Nowego Roku! Spełnienia marzeń i relaksujących godzin przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Spełnienia marzeń i samych radosnych dni.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...