26 cze 2012

Pokrowce...

Dostałam zamówienie na etui na tablet. Kolorki od różu po fiolet... + kotek:)
Ciężko mi było zdecydować się tylko na jedną tkaninę, dlatego uszyłam aż trzy etui do wyboru.
Pierwsze z tkaniny różowo-fioletowej:)
 
Wewnątrz fioletowa podszewka:
 Drugie koło różu czy fioletu nawet nie leżało, ale ta tkanina w łapki bardzo mi się podoba:
Wewnątrz żółta podszewka w białe groszki:
Trzecie etui z tkaniny, którą uwielbia moja córka:) Tak jakoś magicznie jej się kojarzy:)
Wewnątrz podszewka w barwach kotka:
Na koniec z małego kawałka, który pozostał z tej "magicznej" tkaniny uszyłam etui na telefon/smartfon;
Wewnątrz również fioletowa podszewka:)
To takie moje wczorajsze szyjątka, a dzisiaj zaczynam narzutę w fioletach, na jutro musi być też gotowa podusia na urodzinki Antka, przedszkolnego kolegi Paulinki:) Tak więc mam co robić;)
Pozdrawiam cieplutko, bo dzisiaj ponoć ma być chłodno...

10 komentarzy:

  1. Moje faworytki to pierwsza:) i trzecia! (też lubię tkaninę ze wzgórzami - dogadałabym się z Paulinką:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory i motywy! Pierwszy mi się strasznie podoba, bo od jakiegośczasu moim ulubionym kolorem jest fioletowy i wszelkie jego odcienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni taki na końcu, z kawałka materiału cudny :) malutki i takie tęczowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę też sobie uszyć pokrowiec, bo mój tablet już porysowany nieco, za bardzo go poniewieram w torbie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły te pokrowce. Przyznam, że tkanina w łapki jest urocza, ale i tak najbardziej podoba mi się ta ostatnia wersja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A przy wyciąganiu nie haczy o narożniki z zameczkiem? Czy całość jest o tyle szersza niż tablet? :)
    Pierwsza wersja chyba jest najbardziej księżniczkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest tak urocze, że powinno być obowiazkowym dodatkiem rozweselaczem:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te pokrowce,urocze tkaniny i kotki:)Pozdrawiam jak zawsze cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem tak, trudno by sie było zdecydować na jeden
    pięknie wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...