13 wrz 2018

Świnka i krówka

Kolejne zamówienie, jakie otrzymałam to piórnik z krówką, świnką lub kurczaczkiem.
 Obrazka z kurczaczkiem nie miałam, ale za to dobrze pamiętałam, że mam świnkę i krówkę:) Nie pamiętałam tylko gdzie je mam, w którym pudle czy worku ze ścinkami, bo w szafie z większymi kawałkami raczej nie... Możecie mi wierzyć, przekopałam wszystko! Świnka i krowa chyba wyszły na łąkę, bo nie znalazły się! Jeszcze dwa dni mi zeszło zanim na nie natrafiłam! Mąż jakoś podejrzanie na mnie zerkał, gdy po raz wtóry przerzucałam te same kawałeczki... ale na upartego nie ma rady, szukałam aż znalazłam!
 Obrazki ze zwierzakami znalazły swoje miejsce na piórnikach:) 
 Wewnątrz dopasowana kolorystycznie podszewka, a dopasowana do koloru nici, którymi obszyłam obrazki;)

Klientka wybrała krówkę:) Świnka pozostała może dla jakiegoś Weganina/Weganki;)
Miłego dnia Kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...