16 paź 2018

Łapki kuchenne...

Uszyłam kilka kompletów łapek kuchennych, a wszystko przez tę piękną złoconą tkaninę w gałązki dębowe z żołędziami, która właśnie przybyła do mnie z bardzo daleka... 
 Jak to ja mam w zwyczaju: jak już nabiorę rozpędu to zazwyczaj muszę uszyć kilka sztuk! Tak było i teraz: powstało 6 kompletów łapek...
 Z nich zaś najbardziej podobają mi się żołędzie pikowane w romby:)
 Pomysł akurat na takie pikowanie powstał gdy dobrałam tkaninę na plecki:)
 Pozdrawiam Was cieplutko i złoto-jesiennie:)))

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Do środka daję dwie warstwy ociepliny bawełnianej (tzw. cotton batting), sprawdza się w 100%.

      Usuń
  2. Cudne!!! bije od nich jesiennym, ciepłym słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są :-) Natchnęłaś mnie pomysłem na prezenty świąteczne dla moich koleżanek pracowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest ta tkanina, a ze lapek masz wiecej ,wiec napewno znajda sie dolaczone do prezentow pod choinke.Pozdrawiam milusio.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapki przepiekne kolorowe, ładnie wypikowane no i lamówka, z którą ja niestety nie daje rady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...