22 kwi 2014

Beż z koronką...

Czasem mam ochotę na coś innego, mniej kolorowego, bardziej stonowanego...
Tak było i tym razem;)
W me łapki wpadły beże z odrobinką brązu. Do tego dołożyłam piękną białą koronkę i...
powstały okładki:)
 Z zewnątrz każda jest inna, ale wewnątrz wszystkie cztery są identyczne:
Każda ma boczne zakładki w kolorze beżowym w białe grochy
 dodatkowo ozdobione białą koronką...
Trochę dużo fotek dzisiaj będzie, bo teraz jak już pokazałam wnętrze okładek  to muszę jeszcze zaprezentować każdą z osobna;)
Pierwsza powstała z połączenia tkaniny w drobne kwiatuszki z tkaniną w groszki:
 Niestety na żadnym zdjęciu nie udało mi się uchwycić rzeczywistych barw...
Druga okładka to połączenie drobnych różyczek z tymi samymi groszkami co powyżej:
 Fajna wyszła, taka romantyczna;)
 Lubię takie klimaty:)
Trzecia to te same groszki plus urocza bawełna w czarne motyle:
 Dodatkowo ozdobiona kokardką z koronki.
Czwarta uszyta z bawełny z nadrukiem jakby starego listu, a gdzie niegdzie jakiś retro stempel pocztowy się trafia...
 Tutaj spasowały mi idealnie drewniane guziczki w kształcie domków.
Ciekawa jestem jak Wam się będą podobały okładki w takim wydaniu;)
Jak dla mnie idealne są na pamiętniki czy jakieś romantyczne zapiski;)
A może jako prezent na Dzień Matki?
Pogodnego dnia Wam zyczę!

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczne!
    A gdzie kupiłaś tę listową tkaninkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz! Coś się porobiło i w końcu mogę u Ciebie komentarze pisać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są :)
    Śliczne poduchy by wyszły z takich tkanin

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są prześliczne! I takie romantyczne! I przesłodkie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!!!Cudne stonowane tkaninki,perfekcyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne okładki, najbardziej podoba mi się te w różyczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Okladeczki jak z bajki! Pieknie uszyte! Moze sprobuje taka chociaz jedna uszyc, ale nie wiem, czy dam rade.....? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne i bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są prześliczne i cudownie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne okładki! Takie romantyczne. Idealnie sprawdziłyby się na albumie scrapbookowym :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała robota !! cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne okładki i bardzo romantyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie przepiękne. Takie romantyczne detale dodały im dużo uroku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...