9 kwi 2014

Motyla poszewka...

Był czas, że ciągle dostawałam zapytania o nowe poszewki w motyle. Po krótkiej korespondencji okazywało się, że ta czy tamta osoba ma już kolekcję moich motylastych poduszek i przydałby się jakiś nowy wzór. W życiu nie wpadłabym na to, że ktoś może zbierać moje poduchy. A jednak;)
Ostatnim czasem nikt nie pytał, no bo zima to motyle raczej pochowane...
Teraz już mamy wiosnę a wraz z nią przyleciały nowe motylki:
 W tej tkaninie jestem zakochana! Jest obłędna!!!
Kolorystyka i motywy niesamowicie mi się podobają!
 Wg mnie z  tkanin w motyle to właśnie ta jest jedną z ładniejszych.
A Wam jak się podoba?

To tyle na dzisiaj:)
Pozdrawiam cieplutko!

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!!!!! Jest bardzo wytworna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne motylki wylądowały na tej podusi :)
    U Ciebie ostatnio codziennie coś nowego, Super!
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że ktoś zbiera poduchy od Ciebie. Są ładne i warte kolekcjonowania!
    Tkanina cudna, gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny materiał wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna poduszka a tkanina faktycznie urocza, motyle w slicznych kolorach!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna tkanina jak i sama podusia :):) Suuper ten material :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...