7 kwi 2014

Lawendowo...

Ciągle na widoku miałam worek z fioletowymi resztkami... Chyba się prosiły, żeby coś z nich uszyć;)
No to coś z nich w końcu uszyłam... 

Tak się złożyło, że co ręką zanurkowałam do worka to wyjmowałam jasne lawendowe kawałki...  
 ...z których ostatecznie wyszedł bieżnik, i to dość dłuuugaśny;)
 Bieżnik ma 119*31,5cm, czyli sporo... 
Co nieco dołożyłam z szafy, tym sposobem w miejsce skrawków, które ubyły z worka przybyło kilka nowych... Czy Wy też tak macie? Czy udało się komuś wyszyć wszystkie resztki tak, aby nic nie zostało? Mnie się niestety nie udaje pomimo najszczerszych chęci;)
 Jakiś czas temu (bodajże w styczniu) w Craft Fabric zakupiłam kilka ciekawych lamówek, lawendowa w krateczkę była wczoraj jak znalazł! Idealnie wkomponowała się w całość!
Miłego dnia Kochani!
Pozdrawiam cieplutko:)

9 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swego czasu wszystkie resztki wrzucałam do jednej torby - ale szmatki były ciągle pogniecione i żeby coś z nimi robić to musiałam je dodatkowo prasować - wkurzyłam się i wszystkie jak leci oddałam do Domu Harcerza, do pracowni krawieckiej - Pani była prze szczęśliwa:) od tego czasu resztki dokładam do większych kawałków - tym samym pozornie mam większy porządek ... ale resztkom końca nie widać tak to już jest - bieżnik jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wykorzystałaś resztki. Ja na moje nie mam tak dobrego sposobu, bo za patchwork ciągle jakoś zabrać się nie mogę i tak ciągle ich przybywa i przybywa.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ładny! Ja mam to samo z resztkami. Najgorsze jest to, że robią się z nich coraz mniejsze kawałeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bieżnik ci wyszedł z tych resztek. U mnie tez ciagle kawałków i kawałeczków przybywa,tylko ja za duże rozmiary sie nie chwytam, niestety brak odwagi na pikowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest coś w tym lawendowym kolorze, że tak na nas działa pozytywnie. Kiedyś się te resztki chyba wykończą, bo albo one, albo my haha. Bieżnik fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się tym bieżniczkiem,magia kawałeczków ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...