24 kwi 2014

Fiolet z różem i zielenią:) #2

To już siódmy komplet z "tymi" sowami:)
Zapowiadałam, że pokażę gotowy komplet w tytułowych kolorkach, oto więc i on:
 W skład kompletu wchodzi narzuta (nie pamiętam już w jakim rozmiarze była szyta), poducha typu jasiek i poducha sowa do przytulania.
 Na jaśku według życzenia jest naszyty inicjał +malutka sówka siedząca na literce. 
Powyższa fotka była robiona jeszcze przed pikowaniem, stąd wygląda to jak wygląda;)
TUTAJ możecie zobaczyć jak się prezentuje w pokoju Właścicielki:)
Miłego dnia!
...a jutro pokażę może kolejne sówki...

13 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Twoje komplety nie przestaną mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brak słów Gazynia, same cuda!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! Tyle się dzieje u Twoich sówek!!!! Sa prześliczne, kolorowe, energetyczne i bardzo wesołe! Fantastycznie je tworzysz!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo nasze sówki :) ...komplet jest naprawdę cudny i po pół roku używania nadal w idealnym stanie, a sowa "użytkowana" intensywnie i jako podusia i jako przytulanka - także tylko możemy polecać gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem dokładności i solidności, nie wspomnę o pomysłowości i cudnym doborze kolorów. To miłe dla oka i posiadanie tak pięknej rzeczy potrafi rozświetlić nawet ponury dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ta narzuta jest przepiękna, tzn. się cały komplet

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Sowy sa przepiekne a szczegolnie ten komplet julki . Chcialabym sie zapytac czy istnieje mozliwosc kipna takiego kompletu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.Czy mozna zamowic u pani taki komplet?i jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, mi też ogromnie spodobał się komplet z sówciami, właśnie szukam czegoś na roczek dla mojej ukochanej córeczki co będzie pamiątką na długie lata - proszę o kontakt jaka byłaby cena takiej kołderki i dwóch poduszek. Mój mail: malutka113@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam mnie też bardzo podoba się ten komplet, czy można u pani zamówić, jaki jest koszt J termin oczekiwania. ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...