21 gru 2010

ale ze mnie gapa:(

Chwaliłam się, ze wygrałam misiaczki, ale zapomniałam pochwalić się misiaczkami!
Zatem:
oto misiaczki słodziaczki, które już od pewnego czasu cieszą moje oczy:)
Jeden duży, drugi mały, ale to w niczym nie przeszkadza:)
Dobrze im razem:)
Mniejszy (albo młodszy;) ) ma opiekuna, a większy -powiedzmy, że i starszy- ma bratnią duszę:)
Gorąco dziękuję za wygrane misiaczki: za mniejszego Alicji, a za większego Karolinie:)

Jako obserwator bloga Maryny zapisałam się na wspaniałą rozdawajkę!
"Ślady na śniegu" -bo tak nazwała swoje dzieło Maryna- mogą być moje
 Oby... 
Uprasza się zatem o trzymanie kciuków :)
zdjęcie porwane z bloga Marynki:)

 Znalazłam dzisiaj też kilka minut, aby w końcu wypełnić ankietę do pracy magisterskiej Yadis. Kto jeszcze nie wypełnił ankiety, a ma chęć to jak najbardziej zachęcam:)
Ankieta znajduje się TUTAJ:)

11 komentarzy:

  1. śliczne misie... szczególnie czochratek :)

    Kciuki na pewno będę trzymała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiaki są słodkie!
    A Maryny "traktory" są rewelacyjne! Też się zapisałam....

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już wiem z kim Alunia ma układ i co za diablica dała adres:oP prawda Grażynko???

    Miśki super :O) :O) trzymac kciuków nie będę , bo Ty jesteś życiowa szczęściara więc....

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda Sabinko:D ale chyba nie diablica tylko anielica, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha ha - napisałaś "moje oczy" - czyli zgarnęłaś misia dla siebie;) a Paulinka musiała ustąpić Mamusi:)))

    dzięki za info o tym, gdzie nie ma co się zapisywać na cukierasy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulinka ma kilka swoich ulubionych maskotek, inne już jej nie interesuja, no chyba ze to jest konik lub kotek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba Alexis - jeśli dobrze pamiętam?
    Śliczne misiaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociaki boskie!! :)
    Życzę ci zdrowych, pogodnych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam !!!!!...anielica :oP

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne misiaczki, Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...