29 sie 2011

Boooo...

Dzięki uprzejmości Gosi w moje łapki wpadła fantastyczna tkanina w takie trochę mroczne klimaty typu: kościotrupy, baby jagi, duchy etc. 
 Tkanina jest powleczona brokatem, błyszczy jak nocne niebo:)
Dzięki tym nietypowym motywom wpadła w oko moim siostrzeńcom:), obiecałam więc im podusie z niej.
I tak wczoraj poduchy już dotarły na miejsce:) Wiem, że sprawiły chłopakom radochę, mogę zatem już je pokazać:)
I jak Wam się podobają?
Tutaj nad duszkiem trochę widać tytułowe "Booo"...
:)

21 komentarzy:

  1. Super :) Widziałam też takie podobne klimatycznie materiały w szmatce łatce, ale na razie im się oparłam

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wykorzystany material :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! świetna tkanina :) i poduchy fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście tkanina niesamowita. Nie jedna z nas też chciałaby mieć taką. Poduchy wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite klimaty...strach się bać:)))
    Śliczne są:)! Pozdrawiam serdecznie:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne ! przecież to moje klimaty, hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna tkanina ,poduszki wyszły Ci świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał -moja córcia miałaby radochę-fanka scooby doo
    Poduchy strasznie i mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, ha! Rzeczywiście fantastyczna poducha wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  10. O ranyście, moje chłopaki chyba by zwariowały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są rewelacyjne :) Takie w trochę w halloweenowym klimacie :P Chyba też jestem chłopakiem, bo bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj uwielbiam takie mroczne klimaty...:) Poduchy super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalna tematyka :)
    Chłopcy chyba nastoletni, że mają odwagę zasnąć na takiej "strasznej" podusi ? :)

    Odważnie i ciekawie, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne poduchy, no i ten wzór ...
    Mój syn to by zaraz i narzutę taką chciał :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. materiał rewelacja! Aż strach się bać! Cudność!

    OdpowiedzUsuń
  16. He, he, niezłe są!!! Przytulić się do takiej Babci-Jadzi hi hi hi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się podobają?
    O matko, takich poduszek jeszcze nie widzialam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Halloween jak znalazł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tkanina jest zarombiaszcza!!!! Skąd? skąd? skąd?!

    OdpowiedzUsuń
  20. tkanina jest rewelacyjna !!! Poduchy boskie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...