11 wrz 2011

Koliberek na bis i róża:)

Na zamówienie Klientki uszyłam poduszkę z koliberkiem, prawie taką samą jak ta:) Dzisiejsza podusia różni się jednak trochę od swego pierwowzoru:) Bystre oko znajdzie różnicę raz dwa!
Druga podusia również na zamówienie: miało być różowo i czerwono +róża. No to jest:
Ja od siebie dołożyłam bordową ramkę, bo jakoś idealnie mi tam pasowała:)
Duuużo czasu zajęło mi wymyślenie jak ta róża ma wyglądać... Klientka napisała, że zdaje się na mój gust, więc miałam problem... Najpierw myślałam o zwykłej aplikacji, ale w końcu powstała róża przestrzenna. Pasek tkaniny zwinęłam tak jak zwijane są te małe atłasowe różyczki dostępne w pasmanteriach. Róża wyszła dość luźno zwinięta, następna będzie lepsza;)
Listki -tak jak i sam kwiat- też są przestrzenne:)
Zdjęcia niestety fatalnej jakości, ale od kilku dni aparat jest w serwisie, a ja posługuję się pożyczonym bez lampy...
Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod poprzednimi postami:)
Jak to miło przeczytać, że Ktoś dzięki mnie coś uszył, czegoś sie nauczył...:)
Dziękuję Kochani:)
Miłego wieczoru Wam życzę:)

14 komentarzy:

  1. Obie poduszki sa swietne, ale koliberek bardziej ;). Fajnie wykombinowalas z ta roza, ja pomyslalam o lekko przymarszczonej plisie lub wstazce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Przepiękne poduchy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica tkwi w tkaninie przy brzegach poduszki?
    Koliberek śliczny (wiesz, że wzdychałam do pierwowzoru:), róża przestrzenna równie pięknie uszyta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszki są przepiękne!!! Ta z koliberkiem robi niesamowite wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduchy. Koliber kojarzy mi się z jakimiś jedwabiami, wzorami ala z Chin. A róża?? Super wykonanie. Piękne!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie są rewelacyjne!!!
    Świetny pomysł na podusię z różą:)
    Czy twój pomysł na nią można skopiować?

    OdpowiedzUsuń
  7. róża jest extra
    moim zdaniem nawet tak luźniej jest lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne poduchy, róża wspaniale się prezentuje a koliberek...cudnie delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie poduchy wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no, po prostu nie mogę uwierzyć w to co widzę! Takie są PIĘKNE! A róża tak oryginalna, pomysłowa, dopieszczona, no co jeszcze mogę napisać :) Po prostu wielkie BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze zaskakujesz nas nie tylko estetyką, ale i niesamowitą pomysłowością.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...