3 lut 2012

Wspólna robota;)

Wspólna, bo moja i córki:)
Ja szyłam i wykańczałam, a Pauluśka wypychała mięciutkim puchem:)
To ostatnio chyba ulubione zajęcie Pauli, bo jak tylko widzi mnie przy maszynie od razu pyta czy będzie coś do wypychania;) Jak to miło widzieć, że dziecko aż rwie się do pomocy:)
Serduszka są mięciuśkie i jakoś tak kojarzą się z Walentynkami, zwłaszcza te w czerwieniach...
Dziękuję za wszystkie komentarze pod wczorajszymi podusiami:) Kursik postaram się przygotować w przyszłym tygodniu przy okazji szycia kolejnych poduszek -o ile oczywiście nic nie wyskoczy...
Pojawiło się wczoraj pytanie gdzie nabyłam tę piękną tkaninę w hortensje. Kupiłam ją w sklepie amerykańskim. W naszych sklepach z tkaninami patchworkowymi można znaleźć równie piękne tkaniny, może akurat nie ten motyw, ale jakościowo ta sama bawełna nie spierająca się i gęsto tkana:)
Adresy tych sklepów są u mnie w zakładkach bocznych.
Miłego weekendu:)

12 komentarzy:

  1. Oj miło mies pomocnika :D Mój na razie siedzi jeszcze w brzuchu, ale przynajmniej kopnie czasem, żeby się mama nie obijała i za szycie wzięła^^ Pozdrawiam Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazyniu
    Te serduszka są rewelacyjne !!! Aż chce się je "zgapić" ;)

    P.S. ostatnio nie mogę u Ciebie, moja droga, wstawiąc komentarzy, okienko do tekstu mi się nie ukazuje, pisze, bo choć odwiedzam Twój blog, nie odzywam się często z niemocy :( oby to tylko coś przejściowego u mnie. papatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serduszka! Miło mieć takiego pomocnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serduszka:))) Fajnie, że córeczka jest taka chetna do pomocy!!! Ja jeszcze poprosze o kursik serduszek:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne serduszka i miło mieć taką pomocnicę przy sobie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak walentynkowo się zrobiło :-)
    Cudnie, że masz taką wspaniałą Pomocnicę - nie ma wyjścia, pójdzie w ślady Mamy :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne serducha, różane the best :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serca, i wspaniały z Was duet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ sie fajnie serduszkowo zrobiło :D to widzę że masz małą pomocnicę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...