1 lip 2012

Na pieluszki

Jakiś czas temu napisała do mnie Klientka z zapytaniem czy nie uszyłabym Jej etui na kilka pieluszek. Oczywiście nie odmówiłam:) Pani przysłała mi wybrany materiał, było go jednak trochę za mało na dwie sztuki etui, dołożyłam więc tkaninę w groszki, która idealnie pasowała!
Etui mieści 6 większych pieluch, chusteczki, krem...
...a przede wszystkim na pewno prezentuje się dużo lepiej niż foliówka:)

Od tamtego zamówienia minęło już sporo czasu, a ja uszyłam w tym czasie sporo takich pokrowców:)
Było paryskie z wąską klapką:

było i z szeroką:
Były wesołe żabki:
Był Clifford i przyjaciele:
Wróżki:
 
 Czarne w kwiatuszki:

 Były jeszcze misie, wróżki i babeczki:
Było jeszcze kilka innych wzorów:)
Ciekawe czy zgadniecie, na które motywy był największy popyt;)
To tyle na dzisiaj:)
Biorę się teraz za fiolety, a to taka mała zapowiedź;)
 
Miłego dnia Kochani!

15 komentarzy:

  1. Na mokre wielorazowe też szyjesz?
    Te paryskie szerokoklapkowe to dla mnie numer jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na motyw z kotkami albo czarne tło w kwiatki, ale kto tam wie, co ludzie kupowali?

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNY POMYSŁ!!! Rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pokrowce, przydaloby mi sie też coś takiego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pokrowce śliczne. Aż mi żal, że mój mały właśnie zaskoczył z siusianiem na nocnik :) Obstawiam, że najpopularniejsze były kwiatki na czarnym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wszystko co robisz. ja obstawiam misie, chociaż wszystkie materiały piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Babeczkowy pokrowiec jest moim faworytem :) Przesłodki! I uniwersalny - jednocześnie błękitny i słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ...jak zwykle-śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Obstawiam misie i pieski, chociaż najbardziej podobają mi się babeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno byłoby wybrać, wszystkie super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł!!! Mi osobiście najbardziej podobają się pokrowce z materiału w paryski motyw
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie świetne :) obstawiam wesołe żabki albo babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że w moim otoczeniu nie ma młodych mam z takim zapotrzebowaniem, bo prezent byłby znakomity!!!! Śliczne tkaniny, pięknie uszyte pokrowce mieszczące wszystko co najpotrzebniejsze na krótki wypad - po prostu rewelacja, gdzie byłaś Grażynko gdy ja potrzebowałam takich gadźetów:)?????

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to wszystko jest piękne, Gazyniu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...