22 lip 2012

Babeczkowy post;)

Jak w tytule; dzisiaj wpis 100% babeczkowy:)
Najpierw uszyty już jakiś czas temu bieżnik i mata z babeczkami w centrum. Teraz nareszcie doczekały się lamówki;)
Bieżnik jest dość długi, ma 106cm!
... i cztery okienka ze słodkimi muffinkami;)
 Obie tkaniny, z których jest uszyty pochodzą z jednej kolekcji, dlatego idealnie ze sobą pasują:)
Teraz mata:
Jest dużo mniejsza, ma tylko ok.30*30cm...
Kolory może mało komu pasujące do wnętrza, ale cóż zrobić... jak tylko ujrzałam te tkaniny, od razu wiedziałam, że właśnie to z nich powstanie co powstało;)
Pozostając w temacie babeczek pochwalę się śliczną tabliczką, jaką udało mi się zakupić do swojej kuchni:
Przy okazji zamówiłam jeszcze tabliczkę na drzwi do pokoju Paulinki oraz jeszcze jedną dla siebie:)

Prawda, że piękne? Takie cudeńka tworzy Ewa:) Zajrzyjcie do Niej koniecznie, znajdziecie jeszcze inne przedmioty ze słodkimi muffinkami i nie tylko:)
Na koniec jeszcze nasza domowa produkcja babeczkowa:)
Oczywiście nikt nie lubi babeczek bardziej niż moja córcia, bez pomocy której z pewnością nie byłyby udane;)
Miłej niedzieli:)

11 komentarzy:

  1. Widzę,że u Was też króluje temat babeczkowy:) Chodzi mi oczywiście o wypieki:)
    Cudne tabliczki kupiłaś, Grażynko!! Świetnie wykonane-"Kitchen" jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pójdę po coś słodkiego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieżnik jest "pyszny"! Śliczny zestaw tkanin! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dodać, że szyjąc moją poduchę korzystałam z Twojego tutoriala. Jest rewelacyjny! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. bieżnik super, wesoły i smaczny!i na deser smaczne muffin, pycha.

    OdpowiedzUsuń
  6. No pysznie!!! I pieknie! A Paulinka to coraz większa Kobietka już! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az mi slinka pociekla, a ja na diecie ;/ Bieznik w moich ulubionych kolorach, cudny :)))
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bieżnik śliczny i myślę, że w wielu domach by idealnie pasował, np. moim -hi hi. A wielkooka pomocnica urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Kiboko mnie uprzedziła! Bo ja też chciałam napisać, że u mnie w jadalni... pasowałyby jak najbardziej! A do tego jeszcze babeczki własnego wypieku! To już... rozmarzyłam się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Dziękuję Gazynio, że u mnie bywasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mam teraz smaka na babeczki :D Przepięknie tu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowo apetyczny bieżnik i mata :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...