19 mar 2018

Brązy i beże -powtórka;)

Dzisiaj mam do pokazania kolejny bieżnik w kolorach brązu i beżu
 Tym razem "paski" wmontowałam w poprzek, a nie wzdłuż jak w tym bieżniku.
 Ta wersja fajnie wygląda, ale i ta poprzednia również. 
 Ten bieżnik jest mniejszy od poprzedniego, ma ok. 78x38cm, gdy tymczasem jego poprzednik miał 117cm długości...
Pozdrawiam serdecznie:)

P.S. Coś mi się blog popsuł:( Przez moment wyświetla się w porządku, a już po chwili wszystko znika i ukazuje się komunikat: "niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje"
Pisałam w tej sprawie do Google poprzez "prześlij opinię" na Bloggerze, ale nic to nie dało. Nie znalazłam również żadnej innej możliwości kontaktu z Google. Czy ktoś wie co z tym fantem zrobić? Jeśli tak to bardzo proszę o wiadomość na mój adres mailowy: gazynia@tlen.pl
Z góry bardzo dziękuję:)

1 komentarz:

  1. Cuuudnie wyszlo Kochana :)) U mnie dobrze pokazalo blog Twoj :) Moze to takie tylko chwilowe ustrerki. Trzymam kciuki ,aby wszystko Dobrze Bylo !!!! Jezeli sie dowiem cos o tym jak skontaktowac sie z google to na pewno dam Ci znac !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
To miło, że zechciałeś poświęcić mi chwilkę...